Աշխատանքային պարտականություններ
- Նորարարական բիզնես նախագծերի առևտրայնացման ուղեկցման ռազմավարության մշակում։
- Անհրաժեշտ հետազոտությունների և ուսումնասիրությունների խնդիրների ու ուղղությունների սահմանում,անհրաժեշտության դեպքում համապատասխան փորձաքննությունների կազմակերպման համար հարցադրումների ձևակերպում։
- Մտավոր գործունեության արդյունքների առևտրայնացման հնարավոր տարբերակների մշակում, սպառման շուկաների ընտրություն, նախագծերի իրականացման համար անհրաժեշտ նյութական ու ֆինանսական ռեսուրսների սահմանում և հիմնավորում, ներդրումային նախագծերի կազմում։
- Պոտենցիալ գործընկերների և շահառուների որոնում, բանակցությունների և նամակագրության վարում, հանդիպումների կազմակերպում։
- Մասնակցություն համագործակցության հուշագրերի, համաձայնագրերի և պայմանագրերի մշակման աշխատանքներին։
- Ըստ անհրաժեշտության, ինովացիոն նախագծերի շնորհանդեսների պլանավորման, համակարգման և կազմակերպման աշխատանքների իրականացում։
- Պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ պարտականություններ:
Պահանջվող գիտելիքներ և հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, իրավագիտության, բիզնեսի, մարքեթինգի կամ հարակից ոլորտներում։
- Կռնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ ծրագրերի, նախագծերի համակարգման կամ կառավարման ոլորտներում։
- Իր պարտականությունների կատարման համար անհրաժեշտ իրավական ակտերի իմացություն (ինովացիոն, ձեռնարկատիրական, ներդրումային, մտավոր սեփականության ոլորտների ՀՀ իրավական ակտերի իմացություն)։
- Աշխատանքի կազմակերպման և համակարգման անհրաժեշտ հմտություններ։
- Տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմորոշվելու ունակություն։
- Հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն։
- Համակարգչի գերազանց իմացություն։
- Արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ, նախաձեռնողականություն, աշխատասիրություն։
- Գրավոր և բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ։
Դիմելու գործընթաց
Ինքնակենսագրականը (CV-ն) անհրաժեշտ է ուղարկել info@innovcentre.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նամակի վերնագիր դաշտում նշելով «գլխավոր մասնագետ» հաստիքի անվանումը։ Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետը՝ 06․04․2020թ․
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել 010 238 029։