Աշխատանքային պարտականություններ
- Կազմակերպության համապատասխան տվյալների բազաների և այլ տեղեկատվական ռեսուրսների համալրման, պարբերաբար արդիականացման, ինչպես նաև Կազմակերպության վեբ-կայքի համալրման աշխատանքներ։
- Տվյալների բազաների ձևավորման նպատակով հարցումների և անկետավորման աշխատանքներ։
- Նորարարական բիզնես նախագծերի զարգացման, ուղեկցման նպատակով անհրաժեշտ հետազոտությունների իրականացման համար համապատասխան տեղեկատվության հավաքագրում և կոմպիլյացիա, անհրաժեշտության դեպքում՝ թարգմանություն։
- Մասնակցություն Բաժնի կողմից իրականացվող գործարար միջոցառումների (գիտաժողովներ, սեմինարներ, շնորհանդեսներ և այլն) կազմակերպման աշխատանքներին։
- Պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ պարտականություններ:
Պահանջվող գիտելիքներ և հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն բիզնեսի, մարքեթինգի կամ հարակից ոլորտներում։
- Հայերենի, անգլերենի, ռուսերենի գերազանց իմացություն։
- Համակարգչի գերազանց իմացություն։
- Վերլուծական մտածողություն։
- Թիմում աշխատելու ունակություն։
- Բարձր պատասխանատվության զգացում։
- Արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ, նախաձեռնողականություն, աշխատասիրություն։
- Արագ կողմնորոշվելու ունակություն։
- Մտքերը գրագետ, հստակ արտահայտելու կարողություն։
- Անկաշկանդ շփվելու ունակություն։
- Գրավոր և բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ։
Դիմելու գործընթաց
Ինքնակենսագրականը (CV-ն) անհրաժեշտ է ուղարկել info@innovcentre.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նամակի վերնագիր դաշտում նշելով «առաջին կարգի մասնագետ» հաստիքի անվանումը։ Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետը՝ 06․04․2020թ․
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել 010 238 029։